Schoolgids

Wij bieden de schoolgids aan voor de ouders en verzorgers van de huidige en ook toekomstige kinderen van onze school. Deze schoolgids geeft informatie over het onderwijs op onze school, zodat u wijzer wordt over alles omtrent onze school. Zo maken we duidelijk:

✅ Wat we belangrijk vinden en op welke wijze we ieder kind de mogelijkheid geven zich optimaal te ontwikkelen.
✅ Met welke facetten van de opvoeding we een bijdrage willen leveren en hoe we dat vormgeven.
✅ Hoe we ouders bij de school betrekken en hoe we ze op de hoogte houden van de resultaten en activiteiten van de kinderen.

Ook vindt u hier het schoolplan waarin alle informatie over De Hoeksteen Zeist te vinden is. Van informatie over onze speerpunten tot informatie over de leraren, het staat er allemaal in.