Werken bij CBS De Hoeksteen

Ieder kind telt en mag er zijn! Dat vind jij toch ook?

Ons team bestaat uit geweldige medewerkers. De sfeer in het team en op school is goed.

Leerkrachten binnen onze school geven vanuit hun passie voor kinderen goed onderwijs. We staan voor een veilige leer- en leefomgeving en goed onderwijs. We vinden open en korte communicatielijnen met leerlingen, ouders en leerkrachten belangrijk. Om vorm te geven aan onze passie zijn we volop bezig met vernieuwing met veel aandacht voor de gehele ontwikkeling van het kind. We sluiten aan bij de ontwikkeling van het kind, werken vanuit doelen en ontwerpen voor een groot deel zelf onze lessen. Hierdoor is onderwijs passend voor elk kind. Maak jij het onderwijs ook passend voor elk kind?

Deze website is beveiligd d.m.v. reCAPTCHA. De Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.