Vertrouwens­persoon

Vertrouwen is een van onze kernwaarden. Dit betekent dat iedereen met vertrouwelijke zaken kan komen naar onze vertrouwenspersoon. De vertrouwenspersoon binnen onze school is Marianne Huigens. De belangrijkste taken van een interne vertrouwenspersoon zijn:

✅ Voorlichting geven over het voorkomen van machtsmisbruik (seksuele intimidatie, discriminatie, agressie/geweld/pesten) in onderwijssituaties aan personeel, leerlingen en ouders;
✅ Voorlichting geven over de te volgen procedure bij een klacht aan leerlingen, ouders en personeel (zie verderop in de beschrijving);
Is eerste opvang van de ‘klager’ binnen de school
Informatie geven over de mogelijk te volgen procedures binnen en buiten de school;
✅ Verkennen welke procedure naar de mening van de ‘klager’ de meest wenselijke is;
De ‘klager’ desgewenst begeleiden naar de externe vertrouwenspersoon.

Het e-mailadres van Marianne Huigens is: mariannehuigens@hs.cbozeist.nl

Vertrouwenspersonen CBO Zeist

De vertrouwenspersonen voor de scholen van CBO Zeist e.o. zijn Jeanet Crielaard en Hennie Nieuwenhuis. Deze externe vertrouwenspersonen zijn beschikbaar voor klachten, meldingen en adviesvragen.

De contactgegevens zijn:

Deze website is beveiligd d.m.v. reCAPTCHA. De Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.